Translate

onsdag 4 maj 2016

Rapport ifrån skrivarlyan

Jag håller som vanligt på med romanen om Everest. Det är en väldigt dramatisk, sorglig, vemodig, kärleksfull bok på en och samma gång. Genast när man har läst prologen förstår läsaren att den blir spännande.

Prologen finns med i slutet på "Tillgång till mitt hjärta" och läsaren kan också läsa en del på kapitel 1 i Everestboken där.

Jag sitter ute i solen på altanen och ändrar, lägger till och tar bort text för andra gången. Boken kommer att ha cirka 430 sidor. När jag är klar med ovanstående går jag vidare med miljöskildringar och kollar personbeskrivningarna för att slutligen gå igenom alla scener.
Everest Kearney med i min nya bok som jag skriver på
Ute nu roman om Rikard Adelheim/Kearney halvbror till Everest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar