Translate

torsdag 22 oktober 2015

Karaktärernas sociala liv

Idag funderar jag på en av mina karaktärer när det gäller romanen om Everest och Elisabeth.
Everest halvsyster Ella är ett änglamedium och just kring detta skriver jag nu om i romanen. Everest tror egentligen inte alls på änglar, guider etc. men han har ändå ändrat uppfattning på grund av det som har hänt honom. Samtidigt som jag skriver om änglamedium, guider etc. så lär jag mig själv också mer i ämnet, vilket är intressant.

Det är intressant att se på deras syskonkemi och tankar samt känslor kring det som har hänt och hennes stora intresse hur det faktiskt kan hjälpa honom en aning. Jag fortsätter att skriva vidare om deras möte. ©  Peter Knagert
Everest
Ella
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ovanför bilden är det mina teckningar. Bilden nedan är inte min teckning, se adress under bilden.

Bild: www.jerryolsson.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar