Translate

onsdag 3 februari 2016

Att komma på en bra titel

Idag har jag kommit på titeln till Viveka och Rikards bok.
En tanke landade i mitt huvud och jag kände YES det är helt rätt varför har jag inte tänkt på det tidigare? YES YES så rätt. Jag är nöjd över titeln som säger allt som boken står för.

Idag har jag monterat kapitel 3 och 4 och känner mig nöjd över det.
Nu ska jag redigera återigen kapitel 5 det kommer att gå bra tänker jag. Det måste gå bra tänker jag sedan.

I slutet av boken om Viveka och Rikard kommer jag att ha början på Everestboken och därför måste det bli helt rätt ifrån början. Kapitel 1 på Everest boken är alltså oerhört viktig eftersom den ska vara sist som en titt liksom i Viveka och Rikardboken.

Everestboken är väldigt dramatisk och hemsk i början och jag kan tänka mig att den skapar väldigt många frågor om existensnivå och levande människor eller inte. ©  Peter Knagert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar