Translate

torsdag 11 februari 2016

Berättelse om livets skuggsida

Nu är jag på kapitel 7 av 10 och rättar, det är den 7:e gången jag går igenom allt igen.
Nu ska jag ändra det som ska ändras på kapitel 7 och läsa vidare högt på kapitel 8,

Samtidigt har jag börjat att göra färdig en del i början på bok nummer 2 Everest eftersom jag tänker ha med början på den boken längst bak i boken om Rikard.


Boken om Rikard och Viveka handlar först och främst om deras kärlekssaga men den handlar också om hur livet kan te sig när det ibland blir svårt och vad som då är viktigast.


Boken om Everest är också en kärlekssaga, dock inte helt smärtfri och handlar om när livet blir tufft och man faller ner i ett stort hål. Det handlar också om hur man tar sig upp ifrån det hålet, bit för bit.
Everest
Rikard


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar