Translate

måndag 3 oktober 2016

Att leva i en osund relation- kärlek och relationer

När man inleder en kärlekshistoria vet man ju aldrig om han/hon är den rätte. För att veta om du har träffat rätt och träffat din kärlekspartner behöver man vara ihop ett tag för att se om det funkar.

En av mina karaktärer i boken om John , jag tänker då på Claudia hon träffar denna nämnda man och vet inte om han är rätt för henne. När han visar sidor som hon inte visste om blir det ännu svårare att veta om han är rätt man för henne. Han uppvisar också ganska kusliga sidor av sig själv som hon har svårt att förstå sig på. Hon borde gå känner jag som författare men hon gör inte det, hon stannar kvar trots allt han utsätter henne för. Samtidigt växer John som person eftersom han  verkligen försöker att förändra sitt liv till det bättre.

Ett osunt leverne kan alltså i slutändan bli något bra. Det är inte alltid som det går åt pipan, tror jag och det har jag önskat att skildra med den boken bland annat.

Jag jobbar nu på boken och den kommer inte ut förrän tidigast i slutet av 2017 eller början av 2018, det beror på. Först ska boken om hans bror Everest ut under 2017.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar