Translate

lördag 29 oktober 2016

Rapport ifrån skrivarlyan

Claudia är en unik person på flera sätt som jag inte kommer att gå in på här eftersom boken inte är färdig ännu. Det jag kan säga om henne är att hon precis just nu genomgår en brytning med en person och därför är hon ganska nere. Hon har dock människor runt omkring sig som tar hand om henne. Claudia förbannar sig själv för att så blint tro på kärleken. Innerst inne vet hon ju att kärleken inte är till för henne. Hennes bakgrund spökar när det gäller självkänsla och självförtroende. Hon har många ärr i själen, vilket märks i hennes karaktär.

Idag försöker jag sätta mig in i hur det skulle vara att ha gått igenom det som hon har upplevt?
Jag måste fundera på det för helt säkert kan jag ju inte veta eftersom jag inte upplevt det.
Jag ska i alla fall försöka att förstå henne och skildra det hon känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar