Translate

söndag 2 oktober 2016

Rapport ifrån skrivarlyan

Rapport ifrån skrivarlyan

Idag satt jag och blev nostalgisk och tittade i min roman om vampyrer som ligger i skrivbordslådan. Jag är faktiskt väldigt nöjd med början på boken och satt och läste högt för mig själv. Jag kunde känna stämningen och var glad över alla de ord som jag använde. Jag kände spänningen som utspelade sig mellan karaktärerna och såg miljön framför mig.Jag blev faktiskt lite frestad att börja jobba med den igen men så påminde jag mig om att boken om John skrek efter mig. Jag har precis börjat att jobba igen med boken om John och det är synd att komma ur den speciella stämning som finns i just den boken. Varje bok har en speciell stämning, ord och miljö. Det var dock väldigt roligt att få dyka ner i berättelsen om Abigail och Seth. Tiden är 1700 talet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar