Translate

söndag 30 oktober 2016

Rapport ifrån skrivarlyan- Johns inre kärna

Rapport ifrån skrivarlyan- Jag närmar mig karaktären Johns inre kärna

Jag känner verkligen efter nu hur John agerar i olika situationer.
Det är en härlig känsla när jag vet att han kommer att reagera på ett särskilt sätt eftersom han är han. Hans bror Everest skulle i samma situation reagera på ett helt annat sätt.

Nu är jag i slutet på John boken och försöker sy ihop slutet.

Slutet blir inte som jag först hade tänkt utan nu blir det på ett annat sätt.

Ofta blir det så att man inte vet i förväg vad som kommer att ske, utan karaktärerna styr en del själva.

Man får fråga sig men skulle John verkligen reagera på det viset?

Just nu skriver jag om han och Claudia, de har kommit till en brytpunkt i sitt förhållande. Kommer de verkligen att klara av att vara tillsammans?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar