Translate

fredag 15 april 2016

Bokutsläpp Tillgång till mitt hjärta- på bokliv.se

Bokutsläpp nytt!

Sökresultat för 'tillgång till mitt hjärta'

  • Tillgång till mitt hjärta : Tillgång till mitt hjärt


    av Peter Knagert

    137 kr Ny bok 

    Lika som bär är Viveka Lundmark och Rikard Adelheim/Kearney men de är själva inte medvetna om det. De avskyr istället varandra och undviker skickligt att mötas på Diamond Corporation där de båda är försäljare. Deras chef Victor Jörgensen tvingar dem dock att utföra en duell om hans vd-titel, då han ska gå i pension till hösten. Den som säljer mest diamanter blir vd för företaget. Viveka och Rikard stiger ombord på lyxkryssaren MDT Madonna i hamnstaden Civitavecchia i Italien för att inleda sin försäljningsresa. Ingen av dem ...

    Mer information | Lägg i varukorg
  • Tillgång till mitt hjärta : Tillgång till mitt hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar