Translate

lördag 18 juni 2016

En psykopats tankar

Jag har just rättat det kapitel som handlar om  hur Thormund ( är en psykopat) utövar sin makt över Johanna hans hustru. Det är bitvis rätt svårt att läsa hur han behandlar henne. Det är också svårt att försöka förstå hur han tänker och fungerar. Hans sinne är mörkt och okontrollerbart men jag kämpar på med att förstå åtminstone en del av hans agerande.

Det är så att en del karaktärer ligger så långt ifrån ens egen sfär att det är svårt att förstå men där får man använda sig av sin fantasi samt allt man hört och läst ifrån media.

Jag ser framemot att få ett nytt omslag på boken om Thormund.
Jag tänker mig en dynamisk och snygg riddare  och jag vill antingen ha en riddarborg eller ett slott som bakgrund. Han ska ha en väldigt intensiv blick. I min berättelse är Thormund väldigt attraktiv till sitt yttre men döljer en annan person inombords.

Här är det gamla omslaget som finns ute nu.
Boken ska strax få en ny upplaga och ett nytt omslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar