Translate

torsdag 9 juni 2016

Historisk bok om 1100 talet riddare

Jag håller på och monterar Thormund upplaga 2 i en fil som ska förberedas för pdf. Det är lite knivligt dels ska det börja på sidan 5 med nummer 1 och dels ska jag ordna med storleken som är 15,5x22 i övriga pappersorter. Då inträffar följande att det blir gäss på en del sidor så där måste jag skriva till lite för att få mer text där. Därefter gör jag den till en pdf fil som jag laddar upp i min uppkoppling till förlaget. Därefter beställer jag vilket omslag jag vill ha och så får jag två exemplar att välja på. Jag väljer ett av dem och de monterar det. Så är boken klar. Därefter katalogiserar företaget boken så den kommer ut till bokhandeln etc. Nästa steg blir att den blir en e bok som förlaget sköter.

Upplaga nummer 2 kommer snart att bli klar känner jag för nu har jag jobbat väldigt bra med den. Jag är mycket nöjd med nummer 2 eftersom den är bättre än nummer 1 tycker jag.

Därefter går jag tillbaka till Everestboken. Jag ska gå tillbaka ifrån början och kolla igenom, skriva till och dra ifrån etc.
Det här är upplaga nummer 1 av boken som nu får ett nytt utseende och lite ny text. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar