Translate

torsdag 23 juni 2016

Rapport ifrån skrivarlyan

Rapport ifrån skrivarlyan
Jag känner mig tvådelad nu kan jag säga.
Jag har fått två nya uppslag till böcker som pågår i huvudet just nu.
Dessa ideér pockar på och lämnar mig ingen ro och vila.
Dessa historier löper parallellt kan man säga i mina tankar nu.
Det är bara att stå ut och skriva ner det som kommer och lämna Everestboken ett tag tills tankarna slutar komma om de här två böckerna.

En av böckerna är den som handlar om Edvin och Sara
Än så länge har jag bara tecknat Sara hur hon ser ut

Sedan är det boken om David och hans tjej som ännu inte har fått något namn

Det är i alla fall böcker som handlar om 2000 talet det också.
Dessa böcker ligger dock långt fram i framtiden och får liksom ligga tills dess det blir klart. Först ska Everestboken och upplaga nummer 2 på En mans ägodel ut.

Efter dom två böckerna funderar jag på att göra helt klart vampyrboken innan jag kommer ut med John boken den tredje av bröderna.

Dessutom är jag intresserad av att fortsätta med nummer 2 alltså del II i serien Makten och kärlekens vägar alltså boken efter En mans ägodel som heter Släpp själen fri.

Ja man är inte sysslolös i alla fall det är då ett som är säkert
tänk om man kunde jobba med detta på heltid det hade varit bra
Min hustru tjatar också om nytt manus att läsa, hon läser och kommenterar och undrar och ger beröm och kritik på samma gång vilket är bra.

Vi brukar ha möten jag och hon där vi går igenom olika sekvenser i böckerna och diskuterar det jag har skrivit.
Detta är Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar