Translate

fredag 10 mars 2017

Att krydda boken med erotiska fantasier och dagdrömmar

Igår lade jag in tankar och fantasier samt dagdrömmar som Elisabeth har om Everest.
Hon dagdrömmer om honom medan hon åker i bussen på väg till honom.
Hon är oerhört nyfiken på honom om han ska vara samma person som hon kände då för längesedan eller om han är totalt annorlunda. Hennes erotiska tankar har jag skrivit ner.

Idag skriver jag ner Everests tankar om Elisabeth när han träffar henne. Han är visserligen arg på henne i början av en speciell anledning som man sedan får läsa när boken är klar men sedan vaknar hans erotiska tankar till liv.

När jag är klar med ovanstående kommer jag att gå vidare med att läsa högt ur det jag har skrivit ifrån början till slut. Jag kommer därefter att rätta, ändra om och lägga till eller stryka ord. Sedan kommer jag att läsa boken igen en gång till innan den är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar