Translate

torsdag 16 mars 2017

Kärleksmöte mellan Elisabeth och Everest på Irland

Mötet när Elisabeth och Everest möts på en speciell plats för de två. Jag ville att de skulle dra åt varsitt håll. Jag funderar på hur de ser ut när de möts på denna speciella plats. Jag tänker på vilka egenskaper de har. Han är lite burdus, hon är lite mer försiktig. Han har en rå jargong medan hon har en respektabel framtoning, nästan pryd. Jag funderar på om hon egentligen är så pryd inombords? Kanske tänker hon på erotiska fantasier när ingen vet om det?   Han  åh sin sida funderar på varför hon är så kall. Han är fast besluten att ta reda på det.
Årstiden är höst och det berättar jag genom att skriva om de multnande löven. Det är blött i naturen och det hörs när de klafsar över löven.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar