Translate

lördag 7 november 2015

Het salsadans och motstridiga känslor boktips

Jag finputsar idag scenen när Viveka och Rikard dansar en het salsa. Det är en dans med mycket närkontakt, blickar som utbytts och heta känslor. Jag tänker inte gå in mer på vad handlingen handlar om naturligtvis annat än att de dansar salsa med varandra. Var de befinner sig tänker jag inte heller berätta, bara att det är i Italien.Det här är alltså en scen i den bok jag håller på och skriva just nu som handlar om Rikard och Vivekas heta kärlekssaga.  ©  Peter Knagert (text och teckning ej klipp ifrån youtube)

jag lägger också in ett musikstycke så att ni får den rätta feelingen kring denna scen
------------------------------------------------------------------------------------------------



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar