Translate

lördag 12 september 2015

Att skriva en bok- kärleksroman

Här är Everest han är med i den kärleksroman som jag skriver just nu som handlar om Viveka och Rikard. Han är en av karaktärerna i den boken. Han kommer in i handlingen rätt sent i boken. Igår tecknade jag honom och då blev det så här
Än så länge kan jag inte säga så mycket om romanen men det är alltså en passionerad kärlekshistoria emellan Viveka och Rikard och de befinner sig på flera olika platser med början i Italien och avslutar sin resa på en ö i Sverige. Romanen utspelar sig under år 2015. Det är ett helt nytt sätt att skriva för mig dels för att det är en kärleksroman och dels för att jag inte skriver en historisk bok och inte heller en fantasybok som jag har gjort tidigare. Det är roligt och spännande och just nu går jag igenom de olika scener som utspelar sig i boken. ©  Peter Knagert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar