Translate

måndag 7 september 2015

Att skriva- deadline

Att skriva en bok, då ska man inte ha en deadline över sig för då tar det död på det man tänkt att skriva. En bok måste få växa fram och mogna. Ibland måste en bok ligga några år för att man inte kan skriva precis det som behövs just då. Det är mina tankar idag.

Jag skriver på två böcker nu när jag finner inspiration och när jag själv vill. Att skriva ska vara kul.

Jag har 3 böcker som ligger och mognar eftersom jag ännu inte kan skriva färdigt dem men jag vet att den dagen kommer. Tills dess skriver jag på de andra två böckerna. Det finns mycket kvar att tänka på när det gäller dem.

Att inte ha bråttom är också en konst.

Det man slutligen presterar måste man vara stolt över. ©  Peter Knagert


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar