Translate

torsdag 21 januari 2016

Het spännande fantasy om äventyr och kärlek

https://knagertpeter.wordpress.com/category/jakten-pa-fem-riken-alfridas-kamp-emot-depressionen/



Het spännande kärlek- boktips om uppdraget att rädda rikena ifrån depressionen

Många kärleksscener är det så klart i boken
0d6bf-img15563f5d-j25c325a4rle2belfstrand
Har Ni längtat efter mig? sade han hest.
– Ja det har jag intygade Alfrida. Jag kräver att Ni genast stillar mitt begär efter er, min herre fnittrade hon fram.
– Så gärna min fru. Jag ska genast göra er till viljes deklarerade Järle ömt. Han såg upp i hennes silvriga ögon och sade:
– Era ögon är silvriga som de alltid är när Ni vill ha mig fru Elfstrand! viskade han. Han drog henne närmare sig för att bättre se ögonen.
– Jag vet med säkerhet att era ögon blir silvriga när Ni vill ha mig och när Ni anammar er magi sade han nöjt. Alfrida fnittrade till och tittade utmanande på honom.
– Ja var försiktig herr Elfstrand så Ni inte blir en groda! Hennes röst var uppsluppen och hon log.
– Även om jag blir en groda fru Elfstrand är jag villig att fortsätta den här leken sade han hest. Hans ögon mörknade. Hans kyss var krävande och Alfrida svarade honom med samma hetta. Alfrida pressade sig ivrigt emot honom och kände hans erektion.
– Ta av er! utropade Järle plötsligt och lyfte upp henne så att hon låg bredvid honom. Hon satte sig upp och började genast utan ett ord att ta av sig kläderna. Järle slutade inte att se på henne då han hoppade upp ifrån sängen. Han höll kvar hennes blick i sin och klädde raskt av sig. Vigt klev han åter upp i sängen  och log inbjudande emot sin hustru. Hon satte sig på sängen. Han drog henne till sig så att hon låg framför honom. Hans hand letade sig in mellan hennes……………………………..
©  Peter Knagert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar