Translate

torsdag 14 januari 2016

Positivt med att vara en högkänslig person vad är det?

Positivt med att vara en högkänslig person, ja det är mycket men här är en sak
2. Mitt driv
Att jag är så all ower the place kan man säga att jag tar tag i det som intresserar mig och driver det framåt som en ångvält kan man säga. Jag går inte in med 20% utan med snarare 120% vilket är bra när man ska driva en sak framåt. Detta i sin tur skapar ringar på vattnet bland annat att jag blir väldigt glad över det jag åstadkommer och gör, det jag tänker och analyserar. Jag ser nya bilder och infallsvinklar medan mitt driv pågår. Jag är liksom outtröttlig skulle man kunna säga när jag fått nys om något som intresserar mig. Och det finns ingen hejd på vad som skulle tänkas intressera mig utan jag är öppen för nya saker  ©  Peter Knagert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar