Translate

måndag 20 juli 2015

Läsarnas kommentarer om böckerna

Kommentarer ifrån mina läsare

Alfridas längtan till havet: och de inneboende magiska krafterna
"Jag älskar dina böcker. Dina karaktärer är så trovärdiga och du beskriver dem verkligen på djupet." Malena

En mans ägodel
"Jag har läst en mans ägodel. Jag ser framemot del 2 om Johanna och Sten. Tack för att du berättar så verkliga historier. När jag läste boken kände jag verkligen att jag också befann mig på 1100-talet bland riddarna." Robert

Jakten på fem riken: Alfridas kamp emot depressionen
Tack för en fin bok. Intressant att läsa om alla figurer som du har med i boken. Jag tycker att bok nummer 2 var bättre än bok nummer 1 eftersom det handlar mer om Alfrida som häxa i bok nummer 2. Jag ser framemot bok nummer 3" Anna

En mans ägodel
"Jag är nyss opererad och läste då din bok när jag låg på sjukhuset. Din berättelse fick mig att glömma mitt onda ben. Tack för att min sjukhusvistelse blev kortare och roligare än jag först trodde." Hans

En mans ägodel
Tack för en bra bok om flydda tider. Jag är själv gammal och älskar att läsa historiska böcker. Idag är det så mycket nutidsromaner så jag uppskattar verkligen den här boken." Sune

En mans ägodel
"Jag har själv blivit misshandlad och kunde lätt sätta mig in i Johannas situation. Jag tycker att det är bra att man skriver om misshandel så det kommer ut mer i ljuset. På grund av min uppriktighet vill jag var anonym." Anonym läsare

Jakten på fem riken: Alfridas kamp emot depressionen
"Dina böcker innehar en blandning av spänning romantik och äventyr som jag bara älskar! Jag ser framemot Alfridaboken nummer 3." Marie

Alla 3 utgivna böcker
För mig är det inte märkvärdigt att du blivit en författare. Jag har känt dig länge och jag minns vid ett tillfälle när vi arbetade över. Kommer du ihåg att det stod en grön växt i rummet? Vi slog vad om vem som skulle berätta mest om den växten. Redan då kunde du berätta allt om en enda liten detalj. Jag är inte förvånad över att jag förlorade vadet. Jag är inte förvånad över allt du har skrivit men jag är glatt överraskad över hur bra böckerna är". Palle








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar