Translate

söndag 19 juli 2015

Välkommen till min blogg

Welcome all from the United States, I look at the statistics that many of you reading my blog. Thank you for reading my blog. On the blog are able to get what I write in Swedish translated into English. All my books are available on Amazon.com. Welcome!



I welcome all the readers from Sweden, Germany, France, Ukraine, Finland, etc.
Welcome!

You'll find everything about the books under the labels to the right
There is also information about High sensitivity, 1100s, 1700s, and love poems.
Looking ahead, I will also add advice and tips on writing and on psychology.

Välkommen alla ifrån Usa, jag ser på statistiken att många av er läser min blogg. Tack för att  ni läser min blogg. På bloggen finns möjlighet att få det jag skriver på svenska översatt till engelska. Alla mina böcker finns på Amazon.com. Välkomna!

Jag hälsar alla välkomna till läsare ifrån Sverige, Tyskland, Frankrike, Ukraina, Finland m.fl.
Välkomna!

Du hittar allt om böckerna under etiketterna till höger
Där finns också information om högkänslighet, 1100-talet, 1700-talet och kärleksdikter. Framöver kommer jag också att lägga in råd och tips om att skriva samt om ämnet psykologi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar