Translate

söndag 27 september 2015

Romance böcker

Just nu skriver jag på två olika romanceböcker som är helt annorlunda emot de jag har skrivit tidigare. För det första utspelar sig dramat i nutid på 2015 respektive 2014 för det andra handlar det om kärlek och attraktion förutom själva intrigen. De jag skriver på nu är inte fantasy och det är inte historiska böcker utan nutidsromaner. Jag tycker det är roligt att variera sig och inte hamna i ett fack.

En av böckerna släpps år 2016 och den andra 2017. Förutom det skriver jag på en vampyrbok som är färdigskriven men som behöver bearbetas väldigt mycket så därför ligger den i dvala just nu tills jag känner för att ta tag i den. Den spänningsromanen utspelar sig på 1700 talet bland adel och kungar. Du hittar den till höger under etiketter under 1700 tals roman. Det är en väldigt erotisk bok om Abigail och Seth som utspelar sig i England. De andra hittar du under etiketter 2000-talsroman två stycken.
Vampyrer 1700 talet

Everest och Rikard 2000 tals roman Italien respektive Irland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar