Translate

måndag 17 augusti 2015

En hemlighetsfull riddare - En mans ägodel- boktips höst

Vem är den hemlige riddaren?
Nja det är en väl bevarad hemlighet än så länge. Det kommer man att upptäcka under tiden man läser bok nummer 2 i Makten och kärlekens vägar. Boken kommer att ha huvudtiteln: Släpp själen fri. Boken som är före den här boken är En mans ägodel och den finns ute nu. Bok nummer 2 skriver jag på.

Ja vad kan jag säga om den hemlige riddaren utan att röja mig? nja riddaren finns i Sten Långes närhet och de känner varandra. Den hemlige riddaren känner också Johanna Stenbock. Den hemlige riddaren bor alltså på Stockholmen där också Johanna och Sten bor. I boken kommer mycket med om historia kring Stockholmen om både växter, byggnader och seder och bruk där.  Här har jag tecknat den hemlige riddaren.



Här är Sten Långe som också ingår i den boken liksom i den första. Han får en mer framträdande roll i bok nummer 2 av förklarliga skäl som vi inte ska gå in på. Johanna finns också med i bok nummer 2 och har förändrats väldigt mycket. Jag skall rita av henne en annan dag för hon har verkligen blommat upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar