Translate

fredag 28 augusti 2015

Vampyrer blogg

Här är Seth Hammington och Abigail Convell som är några av huvudfigurerna i den roman jag skriver på nu som handlar om vampyrer. Tiden är sent 1700 tal och om handlingen vill jag inte skriva något än men det blir en spännande roman med många äventyr och framförallt en het och sensuell kärlekshistoria emellan de här två huvudfigurerna.

här är en av de kärleksdikter som han skrev till henne
Dikt om kärlek byggd på romanen jag nu skriver om Seth och Abigail

Dina tankar
Jag hör dina tankar
du viskar
du längtar
Jag dras emot dig
men kämpar emot
vill inte
men springer ändå emot dig
Dina tankar gör mig galen
de ber mig
men jag tvekar
kom inte nära mig
Jag vill inte göra dig illa
Låt mig fly!
Stanna kvar!
©  Peter Knagert


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar